بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
همزمان با 27 اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی، همایش بزرگ «روابط عمومی ها» در کتابخانه جندی شاپور ایران مال با حضور حدود 300 تن از اساتید و دست اندرکاران این حوزه برگزار شد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر ، در این نشست از روابط عمومی های برگزیده کشور از جمله دیجی کالا، تپسی ، زومیت و بلوبانک با حضور اساتید ارتباطات از جمله دکتر غلامرضا کاظمی دینان و دکتر هادی خانیکی تجلیل شد و مدیران و متخصصان حوزه ارتباطات، برند و رسانه جدیدترین دستاوردها و تجارب خود را در این حوزه ارائه کردند.
دکتر هادی خانیکی در این همایش با تشریح تحولات علم ارتباطات در دنیای دیجیتال و برندسازی گفت: در طول زمان از خبر و گزارش و تحلیل به سوی روایت گری حرکت کرده ایم و آن روابط عمومی موفق تر است که بتواند روایت بهتری از پدیده ها ارائه دهد. دکتر خانیکی برتری را در دنیای امروز ناشی از قدرت ارتباط دانست و گفت: ارتباطات از بالا دیگر پاسخگوی نیاز کنونی نیست و باید به سوی تعامل بیشتر و گفتگو با مخاطب حرکت کرد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد .
{{name}}
{{content}}